30 de septiembre de 2012

Torna Radio Matí Positiu

Estimats oients del programa de ràdio "MATÍ POSITIU" que emetem  per Boca Ràdio els dilluns de 11 a 12 del matí.
Demà,dilluns 1 d'octubre iniciem nova temporada 2012/2013, després del llarg període vacacional que ha durat dos messos des de l'últim programa que vam fer a finals de juliol.
Qui us escriu aquest missatge, Raúl, no faré demà la secció de música, degut a que fa uns dies em vaig quedar afònic i gràcies a Deu me n'estic recuperant positivament. En tot cas jo tornaré, si es estic plenament recuperat,el següent dilluns 8 de setembre.
En tot cas demà estaran la resta de col.laboradors que s'encarreguen de les altres seccions del programa: el cine, les noticies curioses i la tertúlia, que en aquest cas de demà tindrà una duració més llarga de l'habitual.
A més tambe en aquest blog penjaré notícies i comentaris sobre alguns dels concerts de pop rock que es van celebrar al festival BAM de la Mercé i del Dia de San Miguel, ahir al Palau St. Jordi.
Fins demà a les 11 a Boca Ràdio (90.1 FM o per Internet).També podreu sentir aquest programa des d'aquest blog que quedarà penjat per que el pogueu sentir a qualsevol moment del dia.

MATÍ POSITIU ¡NOVA TEMPORADA!
TORNEM DEMÀ  DILLUNS 1 D'OCTUBRE DES DE LES 11 FINS A LES 12 DEL MATÍ A BOCA RÀDIO (90.1 FM O PER INTERNET www.bocaradio.org/)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

TNC: Els criminals

  Hoy viernes, los socios con entrada de Apropa podrán ver en el TNC la obra de Ferdinand Bruckner Els criminals. Bruckner fue un escritor a...