25 de marzo de 2010

El ping pong

El ping pong és un dels esports que més m’agrada jugar. Tinc bastant habilitat malgrat que el practico molt poc. Abans hi jugava sovint, jugava a ping pong a casa amb el meu pare i els meus germans i la meva germana.
Afortunadament ja fa dos anys que hi jugo a l´AREP una vegada al mes i m’ho passo molt bé. Aquest esport serveix per guanyar flexibilitat, reflexos, força i concentració, per tant considero que és terapèutic. Quan jugues fas que el cap es concentri amb el joc i així no et menges el cap i quan guanyes et trobes més content.
Els metges diuen que fer exercici és bo per a la salut .L’ Esport es necessari per la majoria de les persones, fins i tot per la gent gran.
Tanmateix no s’ han de fer esforços perquè si ho fas en comptes de ser bo l’ esport és dolent per a la salut, cadascú té el seu nivell. Abans recordo que vaig anar a un gimnàs i em van dir que feien revisions mèdiques als usuaris del gimnàs per a saber el que et convenia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Cine Bosque 27-3-2024

 Esta tarde tenemos la salida mensual para ir al Cine Bosque a ver una película. Estas son las películas que podéis ver hoy en primera sesió...